Skip to main content

مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

فعالیت فرهنگی جریان‌ساز به طرحی جامع نیازمند است. طرحی که فراتر از یک مدرسه علمیه، یک مسجد و یا یک کانون فرهنگی است. در این طرح با دوراندیشی و همت بلند، در طرحی منسجم، واحدهای متنوع تربیتی در کنار هم و با محوریت مسجد، نیازهای مختلف فرهنگی اجتماع را در نظر می‌گیرد و در جهت تربیت نیروهای کارآمد تلاش می‌کند.

بدون شک شکل‌گیری این مجتمع تربیتی آموزشی بزرگ و هم‌جواری حوزه با سایر واحدهای فرهنگی و خدماتی، ثمرات مبارکی چون تأثیرگذاری فضای اخلاقی طلاب بر سایر واحدهای تربیتی، فرهنگی، امکان فعالیت‌های مشترک عمومی، صرفه‌جویی در ساخت مکان‌های دارای قابلیت استفاده مشترک، صرفه‌جویی در زمان مدیران و اساتید و افزایش امکان مدیریت، هماهنگی و هم‌سویی را داراست. احداث این مجتمع تربیتی آموزشی برپایه وقف مهدوی و وقف تربیت در حاشیه شهر می‌تواند منشاء ارائه خدمات فرهنگی عمیق و ماندگار باشد و تاثیر بسزایی در تغییر بافت فرهنگی منطقه داشته باشد.

Play Video

مشاهده ویدیو معرفی طرح

Play Video

موشن گرافی معرفی مجتمع

مطالعه توضیحات اجزاء پروژه
وقف مهدوی، وقف برای تربیت، مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی عج

روش های مشارکت

قدم های خیر

مشارکت با امکان مشخص نمودن محل هزینه کرد

سهام وقف

خرید سهام وقف جهت کمک به ساخت

پرداخت آنلاین

از طریق کلیه کارت های شبکه شتاب

وقف خدمت

خادمی امام زمان(عج) بر اساس توان و علاقه در یک محیط دینی فرهنگی

قرض جاری

امانت پول به صورت قرض‌الحسنه

وقف مستمر

مشارکت بصورت اقساطی و پرداخت ماهیانه

معرفی مدارس علمیه حضرت مهدی عجل الله فرجه

مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) تحت اشراف حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدجواد نظافت یزدی، فعالیت خود را از سال 1382 با پذیرش 20 طلبه در طبقه فوقانی مسجد فقیه سبزواری آغاز نمود و با گذشت زمان و ظهور توفیقات و فراهم شدن امکان توسعه فیزیکی، امروزه در سه مدرسه علمیه و موسسات وابسته 280 طلبه و بیش از 150 معارف‌آموز برادر و خواهر را تحت پوشش برنامه‌های خود دارد.

این مدارس، در سایه الطاف الهی، طی 20 سال گذشته، با اهتمام به تربیتِ جامعِ طلاب، گام‌به‌گام مسیر تکامل را پیموده و مفتخر به تأیید مقام معظم رهبری و بزرگان حوزه است. حاصل تجربیات و ابتکارات اجرا شده در این مدارس در قالب کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» ارائه شده است.

93491

سهام وقف شده

000002

مجموع سهام فاز اول

000059179

مبلغ تامین شده

00000000001

هزینه فاز اول