قوانین و مقررات سایت «وقف برای تربیت»
استفاده شما از سایت اینترنتی «وقف برای تربیت» به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
هر نوع تعامل مالی با سایت اینترنتی «وقف برای تربیت» بر مبنای قوانین و آئیننامههای موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میپذیرد.
اطلاعات و مشخصات هر نوع محصول عرضه شده در سایت اینترنتی «وقف برای تربیت» از منابع زیر تامین میشود:
1- اطلاعاتی که توسط نمایندگی ها ارائه میشوند.
2- اطلاعاتی که از سایتهای معتبر ترجمه میشوند.
از این رو سایت اینترنتی «وقف برای تربیت» هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مخاطبان گرامی، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.
«وقف برای تربیت» هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این سایت میباشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
«وقف برای تربیت» به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هرگونه سوءاستفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.
کاربران باید هنگام سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
مالکیت معنوی محتویات «وقف برای تربیت» شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به «وقف برای تربیت» میباشد.
هرگونه نقص و عیب فنی در سایت، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت خدمات یا واریزی حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “09150529010 “و یا ایمیل info@vaghfetarbiat.ir یا “فرم تماس با ما” به دفتر ارتباط با خیرین اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، پیگیری لازم انجام گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.