فارسی     العربیه     English 

شگفتی های وقف قسمت 2 - وقف تربیت

شگفتی های وقف قسمت 2

شگفتی های وقف بخش دوم

تماسی که اشتباه گرفته شد

مثل همیشه با مرتب شدن لیست های جدید خیرین، مشغول تماس با آنها شدم تا ضمن راستی آزمایی و ثبت نام افراد، لیست های نهایی را برای انتشار در گروه های مجازی و ارسال پیامک به خیرین، نهایی کنم .

همانطور که یک به یک شماره ها را تماس می گرفتم، در میان آنها شماره ای ثبت شده بود که یکی از اعداد آن ناخوانا و مشابه بود، با خودم گفتم هر دو شماره را امتحان می کنم، حتما یکی از شماره ها نادرست است.

با توجه با اینکه شماره نوشته شده برای یک فرد (آقا) در نظر گرفته شده بود متوجه شدم خانمی با لهجه ای خاص پاسخ دادند، طبق معمول که با هر تماسی ابتدا با معرفی مجتمع تربیتی، آموزشی حضرت مهدی عج شروع می کردم و از فعالیت ها و اقدامات می گفتم، به توضیح اقدامات ادامه دادم .

که…

“رشته کلامم با جمله ای قطع شد ”

…. اشتباه شده ، من مخاطب شما نیستم من که منتظر بودم خیّر یکی از مساجد مشهد پاسخ بدهد، متوجه شدم با مخاطبی از کرمان مواجه هستم و با عذر خواهی اجازه گرفتم تماس را تمام کنم، که با ممانعت ایشان رو به رو شدم و با درخواست مخاطب که معتقد بود این تماس اشتباه نبوده است و توفیقی از طرف امام زمان عج می باشد، توضیحات بیشتری پیرامون این اقدام منحصر به فرد و بی نظیر در جهان اسلام ارائه دادم .

شگفتی های وقف

هم اکنون، نه تنها خود این شخص جزء خیرین مستمر مجتمع تربیتی، آموزشی حضرت مهدی (عج) می باشد، بلکه به عنوان “خادمیار” این مجموعه عظیم چندین خیّر دیگر را در راستای ترویج وقف و یاری رسانی از شهر خود به توفیقات این چنینی رسانده است.

برای خواندن بخش اول این مطلب کلیک کنید.

شگفتی های وقف

ما قسمت های دیگر شگفتی های وقف را هم در این سایت و هم در این لینک قرار میدیم برای دسترسی کلیک کنید.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)