فارسی     العربیه     English 

استقبال خانواده‌ها از غرفه مجتمع حضرت مهدی (عج) در نمایشگاه شمسا

استقبال خانواده‌ها از غرفه مجتمع حضرت مهدی (عج) در نمایشگاه شمسا

به اعتقاد بازدیدکنندگان از نمایشگاه بهاره شمسا، غرفه‌ مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) فرصت مناسبی است که خانواده‌ها و فرزندانشان با حضرت مهدی (عج) انس و الفت می‌گیرند و با موضوع وقف برای تربیت آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی(عج)، حضور خانواده‌های روزه‌دار به همراه فرزندان در فضای صمیمیِ که سرشار از نشاط در غرفه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) است، برگی دیگر از طراوت و شادابی را برای آن‌ها در آستانه ورود به سال جدید در بهار قرآن در این روزهای پایانی زمستان، به ارمغان می‌آورد.

اغلب مراجعه کنندگان به غرفه‌ ضمن تمجید از معرفی پروژه و پیش‌بینی محلی ویژه برای کودکان، اذعان دارند حضور فرزندان همراه با والدین در رویدادهای فرهنگی و مذهبی همچنین اُنس با ائمه و امام زمان (عج) منجر به افزایش آگاهی و دانش دینی از سنین پایین می‌شود.

خانم حاتمی از برپا بودن غرفه نقاشی برای کودکان در نمایشگاه ابراز رضایت کرد و گفت: وجود این غرفه برای کودکان خیلی خوب و سرگرم کننده است. همچنین خانواده‌ی پنج نفره آقای ایمانی‌نژاد که از شهرستان‌های اطراف جهت زیارت به مشهد آمده بودند از غرفه نقاشی کودک مجتمع در نمایشگاه راضی بودند.

دکتر عبدالرضا حدادیان معاون ارتباطات مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: استقبال مردم امام زمانی وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه مهدویت و تعامل آن با هنر و رسانه در سبک زندگی اسلامی در دوران معاصر اهمیتی ویژه دارد، افزود: در دورانی به سر می‌بریم که رسانه‌ها عامل ترویج و آموزش هستند و فکر و اندیشه‌ای که با هنر آمیخته گردد، اثرگذار و ماندگار است، لذا نگاه ما باید به مسائل امروز به ویژه در مباحث تربیتی نگاهی نو و خلاقانه باشد.

مدیرعامل بنیاد خیرین، مجتمع حضرت مهدی (عج) را یک ظرفیت بی‌نظیر یاد کرد و گفت: آشناسازی کودکان و نوجوانان با مفاهیم مهدویت باید آمیخته با هنر و ابتکار باشد و تلاش می‌کنیم تا در این حوزه همگان و به‌ویژه دانش آموزان را با مفهوم مهدویت آشنا کنیم.

حدادیان همچنین لازمه رسیدن به اهداف ترسیم شده، تعامل و مشارکت با نهادهای مرتبط و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها را برشمرد.

نمایشگاه بهاره «شمسا» به همت بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) با حضور تولیدکنندگان سراسر کشور تا 27 اسفندماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در محل حسینیه امام خمینی (ره) واقع در فداییان اسلام 12 برگزار می‌شود.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)