فارسی     العربیه     English 

بازدید جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی از پروژه مجتمع

بازدید جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی از پروژه مجتمع

جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد از کلان پروژه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) بازدید کردند و در جریان آخرین فعالیت‌ها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، در این بازدید جواد مصطفوی، مشاور اجرایی اداره کل نذورات آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کشاورز، محقق و استاد حوزه علمیه و مهندس حریری از فعالان اجتماعی حضور داشتند.

در این بازدید، دکتر عبدالرضا حدادیان، مدیرعامل بنیاد خیرین به تشریح پروژه ساخت مجتمع از آغاز تا کنون پرداخت و ابعاد فعالیت‌های تربیتی آموزشی مجتمع را تبیین نمود.

«اوراق وقف»، «نذورات و جلب مشارکت‌های مردمی»، «فعال‌سازی مساجد مناطق شهری، جهت ترویج وقف مهدوی»، «معرفی مجتمع و حضور فعال در مجامع و نمایشگاه‌های کشوری» از جمله مواردی بود که در این دیدار مورد گفتگو واقع شد.

بازدید فرهنگ یاوران وقف مهدوی

همچنین در نشستی جداگانه، جمعی از مبلغان و مروجان فرهنگ «وقف برای تربیت» در جریان آخرین فعالیت‌های پروژه مجتمع حضرت مهدی (عج) قرار گرفتند. 

در این نشست حج‌اسلام والمسلمین حسین ناظری مقدم، احمد مصطفوی، حمید بوالحق، امیر توفیقی، جهانی فاز و هادی ناظمی حضور داشتند و پس از بیان بازخوردها، نسبت به تشکیل تیم اعزام مبلغ به سراسر کشور جهت ترویج گفتمان وقف مهدوی و وقف برای تربیت اعلام آمادگی کردند.

همچنین، راه‌اندازی تورهای بازدید ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد شهرهای خراسان رضوی از محل پروژه مجتمع، از دیگر موضوعات مورد گفتگو بود.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)