فارسی     العربیه     English 

تعاملات سازنده با ارائه دستاوردهای تربیتی، هدف مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمسا

تعاملات سازنده با ارائه دستاوردهای تربیتی، هدف مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمسا

مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) جامع‌ترین پردیس تربیتی جهان تشیع با رویکردی جهادی در نمایشگاه بهاره اقتصاد مقاومتی «شمسا» بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) حضور می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی(عج)، نمایشگاه بهاره «شمسا» به همت بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) با حضور بیش از ۱۵۰ تولیدکننده از سراسر کشور از روز شنبه 19 اسفندماه تا جمعه 25 اسفندماه 1402، از ساعت 18 الی 23 در محل حسینیه امام خمینی (ره) واقع در فداییان اسلام مشهد برگزار می‌شود.

مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در حوزه مبانی فکری نوجوان و جوان و بزرگسالان فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و در همین راستا به اشتراک‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی و تبادل تجربیات با سایر مراکز آموزشی، فرهنگی و هنری است. مجتمع در حوزه تربیت نسل نوجوان و جوان برای زیر ساخت‌های فکری، رویدادهای پیش‌رو را در دستور کار قرار داده‌ که این فعالیت‌ها بر پایه مبانی اعتقادی و اصول تربیتی دین اسلام است.

هدف مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) از حضور در این نمایشگاه معرفی فعالیت‌های خیرانه و تعاملات سازنده با رویکرد ارایه توانمندی‌ها و ارایه دستاوردهای تربیتی و خدمات فرهنگی خواهد بود.

یادآوری می‌شود، مکان غرفه بنیاد خیرین مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در سالن شماره یک، غرفه‌های شماره 3 و 4 و 27 می‌باشد.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)