فارسی     العربیه     English 

جای پروژه مجتمع حضرت مهدی (ع) در جهان تشیع خالی بود

دکتر عبدالرضا حدادیان با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه این شهر دیدار و پیرامون پروژه گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، مدیرعامل بنیاد خیرین، ضمن معرفی پروژه بزرگ مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) به عنوان جامع‌ترین پردیس تربیتی جهان تشیع؛ احداث این مجتمع برپایه وقف مهدوی و وقف تربیت را منشاء ارائه خدمات فرهنگی عمیق و ماندگار دانست که در طرحی منسجم، واحدهای متنوع تربیتی در کنارهم و با محوریت مسجد، نیازهای مختلف فرهنگی اجتماع را در نظر می‌گیرد و در جهت تربیت نیروهای کارآمد تلاش می‌کند.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در این دیدار، شخصیت علمی استاد نظافت را ممتاز و متخصص در مباحث تربیت دینی توصیف کرد و ابراز نمود: احداث مجتمع حضرت مهدی (عج) در شهر مشهد و در جوار بارگاه سراسر نور امام علی بن موسی الرضا (ع) کار عظیمی در جهان تشیع است.

امام جمعه شهر سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: نمونه فعالیت و اقدامات مجتمع حضرت مهدی (عج) در ساحت تعلیم و تربیت، در دنیای مسیحیت، یهودیت و حتی وهابیت دیده می‌شود که جای آن درعالم تشیع خالی بود، الحمدالله با همت استاد نظافت و نمونه‌های بعدی، این خلأ برطرف خواهد شد.

در پایان این دیدار به پاس حمایت‌های معنوی این عالم شهر سمنان، لوح تقدیر و قاب فرش متبرک حرم مطهر رضوی اهداء شد.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)