فارسی     العربیه     English 

استاد نظافت ریاست مدارس علمیه حضرت مهدی عج

خانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارند

استاد عالی تربیتی گفت:

برخی از خانواده تصور می‌کنند چون در کشور جمهوری اسلامی هستند، دیگر مسئولتی ندارند و مسائل تربیتی را به مدارس و معلمان واگذار کرده و وظایف خود را فراموش می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، اولین همایش اولیاء و مربیان دبستان پسرانه تربیت‌محور «نسل آفتاب»، با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت، در محل مرکز فرهنگی مجتمع برگزار شد.

رئیس مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در جمع پرشور خانواده‌ها، با اشاره به علت نام‌گذاری مدرسه پسرانه «نسل آفتاب» گفت: خوش‌بین هستیم برای مقدمات ظهور کارهایی انجام می‌شود؛ می‌خواهیم نسلی مهدوی تربیت کنیم تا سربازانی برای امام زمان (عج) باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظافت، یکی از مشکلات مهم تربیتی را کم‌توجهی خانواده‌ها به امر تربیت عنوان کرد و گفت: خانواده تصور می‌کنند چون در کشور جمهوری اسلامی هستند، دیگر مسئولتی ندارند و مسائل تربیتی را به مدارس و معلمان واگذار کرده و وظایف خود را فراموش می‌کنند.

اهمیت ارتباط و تعامل والدین با مدرسه

این استاد عالی تربیتی تاکید کرد: خانواده‌ها باید اهل عمل باشند، ظاهر و باطن یکی باشد، چون اولین و مهمترین مربی در سنین کودکی و نوجوانی والدین هستند. نباید نو آموزان تفاوتی در گفتار و رفتار پدر و مادر و مربیان ببیند، لازم است یک صدا و یک زبان باشند، نباید معلم را در چشم و ذهن نو آموز کوچک نمود.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در انتها خطاب به خانواده‌ها گفت: دست بر دست هم دهید تا نسل مهدوی تربیت کنید؛ به امام زمان (عج) بگویید شما هم پدر ما هستید و هم پدر فرزندان ما، وقتی استغاثه صورت پذیرد حضرت توجه می‌کنند و خداوند متعال هم کمک خواهد کرد.

 

خانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارندخانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارندخانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارندخانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارندخانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارندخانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارندخانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارندخانواده‌ها وظایف تربیتی خود را بر عهده مدارس نگذارند

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)