فارسی     العربیه     English 

رونمایی از پوستر «امام جهاد تبیین» ویژه برنامه‌های ولادت امام جواد (ع) + فیلم و تصاویر

رونمایی از پوستر «امام جهاد تبیین» ویژه برنامه‌های ولادت امام جواد (ع) + فیلم و تصاویر

در ایام ولات باسعادت حضرت زهرا (س)، اعضای هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) مشهد با حضور در مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) با استاد محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار و گفتگو کردند. در این مراسم از پوستر «امام جواد، امام جوان، امام جهاد تبیین» ویژه برنامه‌های ولادت امام جواد علیه‌السلام رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی حضرت مهدی (عج)، استاد نظافت در مراسم رونمایی از پوستر ویژه برنامه‌های ولادت امام جواد (علیه‌السلام) که در اتاق جلسات مجتمع با حضور اعضای هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) برگزار شد، مجموعه فعالیت‌های این کانون را نشان از همت بلند و پشت کار افراد دانست و با یادآوری جایگاه رفیع زنان در اسلام اظهار کرد: بخشی از زنان جامعه گرفتار هویت گریزی شده‌اند و لازم است واحد بانوان کانون در برنامه‌های پیش‌رو به دنبال این باشد که زنان جامعه ما هویت اصلی خود را بیابند.

رئیس مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)، جامع‌نگری و تعظیم شعائر اسلامی را کاری ارزشمند توصیف کرد و گفت: اکنون مسئله تربیت و نقش مادر در جامعه مغفول واقع شده است و فعالیت‌های اجتماعی بانوان در جامعه در صورتی ارزشمند است که از این نقش پشتیبان غافل نباشند.

مادران فرزندآور و مجاهدان عرصه خانه‌داری را تعظیم و تکریم کنید

استاد نظافت با اشاره به سیره حضرت زهرا (س) در جایگاه مادری و مدیریت غیرمستقیم جامعه، خاطرنشان ساخت: حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار علم و شجاعت، بزرگترین شأن خود را مادری می‌دانستند که با فطرت ویژه بانوان سازگار است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پایان خطاب به حاضران گفت: خلأهای جامعه را شناسایی کنید و آنچه را که امام جواد (ع) و حضرت زهرا (س) دوست دارند ترویج کنید، از جمله مادران فرزندآور و مجاهدان عرصه خانه‌داری را تعظیم و تکریم کنید چرا که یکی از زیرساخت‌های بخش تربیت تولد فرزندان شایسته است.

پایان بخش آن جلسه رونمایی از پوستر ویژه برنامه‌های ولادت امام جواد علیه‌السلام توسط استاد نظافت و حاج‌ مهدی رجب‌پور مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) بود.

لازم به ذکر است، در ابتدای این دیدار آقای رجب‌پور به معرفی کانون فرهنگی و هنری و پایگاه بسیج جوادالائمه(ع) پرداخت و برنامه‌های این کانون را به‌مناسبت ولادت حضرت جوادالائمه در سطح ملی، استانی و شهری تشریح کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار کلیک کنید.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)