مجتمع حضرت مهدی (عج) اهتمام جدی به ابعاد رسانه‌ای فعالیت‌ها داشته باشد

مجتمع حضرت مهدی (عج) اهتمام جدی به ابعاد رسانه‌ای فعالیت‌ها داشته باشد

یک کارشناس باسابقه رادیو و تلویزیون و فعال ممتاز قرآنی معتقد است: اتفاق فرهنگی منهای رسانه قابل تصور نیست، مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) با اشراف استاد نظافت یزدی، لازم است اهتمام جدی به ابعاد رسانه‌ای فعالیت‌ها داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، محمد‌هادی صلح‌جو، مدرس و قاری ممتاز قرآنی که در ماه مبارک رمضان به عنوان مجری در ویژه برنامه سحرگاهی شبکه خراسان حضور داشت، با حضور در مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) از این کلان پروژه بازدید کرد.

سرپرست سابق گروه تلاوت شبکه قرآن سیما پس از آشنایی با مجموعه فعالیت‌های جامع‌ترین پردیس تربیتی جهان تشیع، در سخنانی اظهار کرد: در شرایطی که تاریکی‌ها نمود دارد و دشمن سعی دارد آن را متجلی سازد، دیدن نقاط روشن و امیدبخشی چون مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) بسیار جذاب و مبارک است.

این فعال رسانه و دانش آموخته حقوق با بیان اینکه مهمترین مسئله در کشور «تربیت» است، ابراز داشت: ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی درگیر مسائل داخلی و سپس جنگ تحمیلی شدیم و بسیاری از موضوعات از اولویت خارج شد؛ اما پس از جنگ، کشور نیازمند تربیت نیرو و کادرسازی برای نسل آینده بود که متاسفانه جزیره‌ای عمل کرده‌ایم و مسئولان نقشه جامعی برای فرهنگ و تربیت افراد نداشتند.

صلح‌جو ادامه داد: گام دوم انقلاب رخ نخواهد داد مگر اینکه آدم‌ها تربیت شده باشند چرا که نسل عالم، پرامید و با انگیزه، اقتضائات روز جامعه و دنیا را می‌شناسد و می‌تواند نسخه دین‌مدارانه برای به‌سازی زندگی مردم را فراهم نمایند.

کارشناس باسابقه رادیو و تلویزیون سپس اذعان کرد: مجتمع حضرت مهدی (عج)، برای تمامی ساحات زندگی افراد فکر کرده است و خلأیی دیده نمی‌شود، اما می‌توان از حلقه‌های تکمیلی دیگری چون حلقه‌های جامعه‌شناسی و ارتباطات بهره جست و نشست‌های مشورتی با اهل‌خبره ترتیب داد.

این فعال قرآنی افزود: مجتمع حضرت مهدی (عج)، مرکز فکر و اندیشه است و نباید در آن هیچ بن‌بستی وجود داشته باشد، لازم است حرف بزنیم، نظرات را بشنویم و نشست‌های آینده پژوهی را تدارک ببینیم.

صلح‌جو نیاز جدی کشور را خدمت به مردم دانست و خاطرنشان ساخت: نیازمندیم طلاب در میانه مردم و جامعه حضور باشند، دغدغه مردم را مطرح کنند چراکه امروز نیازمند ترمیم ذهن مردم نسبت به خروجی حوزه‌های علمیه هستیم که بحمدالله این مجتمع به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه اتفاق فرهنگی منهای رسانه قابل تصور نیست، در پایان تاکید کرد: ما در حوزه رسانه ضعیف هستیم و این یک ضعف ملی است. لازم است مجتمع حضرت مهدی (عج) با اشراف استاد نظافت یزدی، اهتمام جدی به ابعاد رسانه‌ای فعالیت‌ها داشته باشد.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)