فارسی     العربیه     English 

وقف‌ها به سمت کار تربیتی سوق داده شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین جمال ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ضمن بازدید از پروژه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)، با مدیران مجتمع و مؤسسات وابسته به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، حجت‌الاسلام ایزدی با اشاره به نقش وقف در آموزه‌های اسلامی اظهار کرد: امروزه کار تربیتی از مرز استحباب گذشته و به مرحله واجب رسیده، لذا بایسته است وقف‌ها به سمت کار تربیتی سوق داده شوند.

وی اثربخشی حداکثری را در فعالیت‌های جامع عنوان کرد و افزود: برای کار تربیتی باید فعالیت‌های جامع صورت پذیرد که مهمترین ویژگی مجتمع حضرت مهدی (عج) جامعیت در کار تربیتی و آموزشی است.

حجت‌الاسلام ایزدی، نقش اثر فرهنگی را در فرهنگ‌سازی آیندگان خواند و ابراز کرد: مجتمع حضرت مهدی (عج) علاوه بر کار تربیتی، فرهنگ‌سازی و تولید نیرو می‌کند و دولت اسلامی نیازمند استفاده از نیروهای کارآمد است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی سپس توصیه کرد: خروجی فعالیت‌های مجتمع حضرت مهدی (عج) منعکس و اطلاع‌رسانی شود، چراکه بهترین اثر تبلیغی را برای این مجموعه عظیم دارد.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)