فارسی     العربیه     English 

نمایشگاه بهاره با بوی مهدویت

نمایشگاه بهاره اقتصاد مقاومتی امسال در حسینیه امام خمینی (ره) با بوی مهدویت عطر آگین شد به این امید که سال جدید بیش از سال‌های قبل در راستای ادای دین به ساحت امام عصر (عج) قدم برداریم.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، در روز نخست نمایشگاه، سرهنگ محمد روحانی مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه مجتمع، ضمن تبادل نظر با همکاران در ارتباط با اهداف و چشم انداز مجتمع، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات و رسالت مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) دریافت کرد.

مسئول بسیج سازندکی استان در حُسن ختام این بازدید گفت: بدون شک فعالیت‌های مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)، باعث خواهد شد جامعه امروز با جدیت بیشتری به موضوع وقف و مهدویت نگاه کند، و این دست فعالیت‌ها در تربیت نسل مهدوی مؤثر و زمینه ساز ظهور خواهد بود.

همچنین در این روزها میهمانان و بازدیدکنندگان در غرفه مجتمع حضرت مهدی (عج) حضور پیدا کردند و مسئولین غرفه ضمن معرفی حوزه‌های فعالیت این مجتمع، بسته‌های فرهنگی به مراجعین اهدا نمودند تا ضمن آشنایی، بستر تعامل و همکاری در آینده نزدیک فراهم گردد.

لازم به یاد آوری است، غرفه بنیاد خیرین مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در سالن شماره یک، غرفه‌های شماره ۳ و ۴ و ۲۷ پذیرایی علاقمندان و عموم هموطنان است.

نمایشگاه بهاره «شمسا» به همت بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) با حضور تولیدکنندگان سراسر کشور تا جمعه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در محل حسینیه امام خمینی (ره) واقع در فداییان اسلام 12 برگزار می‌شود.

اشتراک‌گذاری

عضویت در خبرنامه

فهرست مطالب

پویش سراسری هدیه ماندگار به امام زمان(عج)