آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی (ره)

آوازه مجموعه حضرت مهدی (عج) شما را چندسال است که می‌شنویم، سمت‌وسوی مدرسه شما با این برنامه‌ها، نگاه نویی در رابطه با تربیت نیرو و کادرسازی برای حوزه و برای نظام هست. این طرح تحولی از آرزوهای چندین ساله حضرت آقاست که بارها در صحبت‌ها درباره تحول در حوزه فرموده‌اند.

همان روزهای آغاز مسئولیتم در آستان قدس رضوی، حضرت آقا مشهد مشرف بودند و یک روز ظهر خدمت ایشان بودیم؛ چهار، پنج نفر از اعضای شورای عالی حوزه که منصوب شدند هم در آن جلسه بودند، به یک جهتی بحث وارد بحث مسائل حوزه شد، ایشان به نحوی انتظاراتشان را از مدیریت جدید و مسئولین شورای عالی حوزه بیان کردند و فرمودند که در مشهد بسیار ظرفیت وجود دارد و باید تلاش کنید که این ظرفیت‌ها را شناسایی کنید و دنبال بشود که حوزه انقلابی را در مشهد عینیت ببخشید. در این‌ بین به‌ صورت مصداقی از حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) یادکردند.

حتماً این مسئله نباید در یکجا متوقف شود. اگر شما در همان تعداد نیرو و طلبه‌ای که داشتید، متوقف می‌شدید و توسعه کمی و کیفی نمی‌دادید، این ایستایی موجب می‌شد که این قضیه در اینجا بماند. لازم است به‌دنبال این باشیم که یک حرکت پویایی باشد، یعنی این مدل از کار و این تفکر که تاکنون جواب داده و موفقیتش معلوم شده است، به دیگر بخش‌های تربیتی در حوزه سرایت کند.

در بازدید از مدارس علمیه حضرت مهدی(عج)- خرداد ۱۳۹۵

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}