وقف تربیت
مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج)

روش های مشارکت

پرداخت آنلاین

توجه: در صورتی که از خیرین مستمر مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) هستید و قبلاً شماره کارت اختصاصی دریافت نموده‌اید، خواهشمند است در بخش توضیحات عبارت «مستمر» را وارد بفرمایید تا همکاران ما مبلغ واریزی را در کارپوشه شما ثبت نمایند. همچنین شماره همراه وارد شده، حتما با شماره ثبت شده در واحد ارتباط خیرین مطابقت داشته باشد.

سهام وقف 

هزینه کل پروژه به سهم های 100 هزار تومانی تقسیم شده است. این به این معنی است که هر سهمنده می تواند با خرید یک یا چند سهم، در این پروژه شرکت کند. این امر به خیرین این امکان را می دهد تا با توان مالی خود، در انجام این پروژه مشارکت کنند و به این ترتیب از سهامداران و مشارکت کنندگان در این امر خیر باشند.

قدم خیر

هزینه ساخت هر متر از هر یک از اجزاء پروژه برآورد شده و خیرین هزینه ساخت متراژ دلخواه را تامین می نمایند. این اجزاء شامل مواد اولیه، نیروی کار، تجهیزات و سایر هزینه‌های مربوط به ساخت و اجرای پروژه می‌باشند. با توجه به اینکه هزینه‌های مرتبط با ساخت هر متر از هر یک از اجزاء پروژه مشخص است، خیرین می‌توانند با محاسبه کل هزینه‌ها و تامین مبلغ مورد نیاز، متراژ دلخواه خود را برآورد کرده و پروژه را به اجرا درآورند. این اقدام باعث می‌شود که پروژه به‌صورت بهینه و با کمترین هزینه ممکن انجام شود و به نتیجه مطلوب برسد.

وقف مستمر

این امر به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به پرداخت یکباره، به راحتی و به صورت اقساطی به تحقق پروژه خود بپردازید. این روش، به شما فرصتی می دهد تا بدون دغدغه از نظر مالی، به تکمیل و اجرای پروژه خود بپردازید و از این طریق به راحتی به اهداف خود دست یابید. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

وقف خدمت

خیرین توان فنی و تجربه کاری خود را به میزان زمان موردنیاز، در اختیار پروژه قرار میدهند تا با ارائه بهترین خدمات و حلقه‌های کاری، به پیشرفت و موفقیت پروژه کمک کنند. آنها با استفاده از دانش و مهارت‌های خود، بهبودهای لازم را اعمال کرده و به تحقق اهداف پروژه کمک می‌کنند. این اعضای تیم با تعهد و انگیزه بالا، به همکاری و هماهنگی با سایر اعضای تیم می‌پردازند تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابند.

قرض جاری

خیرین محترم، با اعطای قرض الحسنه به پروژه، به صورت یکجا یا ماهانه، این افراد نشان می‌دهند که با اعتقاد به اهداف و اهمیت پروژه، حاضرند به صورت مالی نیز به پیشرفت آن کمک کنند. این اقدام نشان از اعتماد و تعهد خیرین به پروژه دارد و نشانه‌ای از تعهد و مسئولیت‌پذیری آنهاست. این مبالغ، در موعد توافق شده به صورت یکجا به خیرین برگردانده خواهد شد تا نشان از احترام و توجه به اعضای خیرین داشته باشیم و ارتباط مثبت و موثری بین طرفین حفظ شود. این نوع همکاری و اعتماد متقابل، به پیشرفت و موفقیت پروژه بسیار کمک می‌کند و نشانه انسجام و همبستگی در تیم می‌باشد.