حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری

موفق شدم از مجتمع بزرگ تربیتی و آموزشی حضرت مهدی (عج) که در مسیر ساخت و شکوفایی هست دیدن کنم و بهره ویژه‌ هم دیدار با برادر بسیار عزیزم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای نظافت بود. خلاصه مطلب این است که بنده به توفیق الهی سال‌های سال تجربه کار تعلیم و تربیت دارم؛ سرجمع یک آرزوهایی در قلب ما هست و می‌خواهم در یک جمله عرض کنم: کاری که اینجا در حال انجام است با توجه به مبانی که انتخاب شده و افقی که پیش رو است و سلیقه ورزی که در این کار انجام شده، بنده با طیب خاطر و از صمیم دل عرض می‌کنم، تحقق آرزوی خودم را اینجا مشاهده می‌کنم. لذا هم از خدای متعال سپاسگزارم و هم امیدوارم آقای نظافت اسم ما را هم در دوستان خودشان در این مجموعه بنویسند و بتوانیم همه ما کاری انجام بدهیم که این کار مبارک به موقع به نتیجه برسد.

به نظرم برای مومنینی که دوست دارند از خودشان یادگاری بگذارند که نتیجه‌اش در زیست اخروی نمایان شود، یکی از بهترین فضاهایی که می‌توانند با طیب خاطر و خیال راحت در آن سرمایه گذاری کنند و باقیات الصالحاتی برای خودشان فراهم کنند همین مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) است. امیدواریم خداوند متعال به این اقدام مبارک برکت دهد و با عنایت حضرت مهدی (عج) که از افتخارات این مجموعه مزین به نام نامی حضرت حجت هست، انشاءالله دعای مستمر آن حضرت شامل حال دوستان ما باشد.

خداوند متعال به همه عزیزان توفیق دهد که به هر شکلی که می‌توانند در این کار ارزشمند و بزرگ سهم داشته باشند و به هر اندازه‌ای که برایشان ممکن است از این سفره‌ی عنایت الهی گشوده شده، نصیب داشته باشند.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}