آیت‌الله مهدی مروارید

توفیق حاصل شد از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) که یک مجموعه تربیتی- حوزوی است با مدیریت آقای نظافت حفظه الله بازدید کنم؛ معلوم می‌شود مجتمع بسیارعظیمی است. قسمت‌هایی از آن ساخته شده است. هم قسمت برادران هم قسمت خواهران، بسیار جامع و مفید و مسجدی هم در آن جا تعبیه شده که تقریبا راه ارتباط با مردم منطقه هم بوسیله آن مسجد برقرار می‌شود. با توجه به تسهیل ارتباطاتی که با مردم منطقه دارد، فکر بسیار خوبی بود،

مجموعا بسیار مفید و مثبت بنده ارزیابی کردم، تا الان ندیده بودم مجتمع به این عظیمی که فکر همه جهات بشود، هم جهات طلبگی لحاظ شده و هم برخی از طلاب از دانشگاه آمدند و در جهات مختلف بین جدید و قدیم که لازم هم هست جمع کردند.

مدارس زمان سابق که مدارس محدود طلبگی بود، مناسب با آن زمان بود اما به این طور توسعه در جدید و قدیم بنده جایی سراغ ندارم. البته در دانشگاه رضوی می‌خواستند هر دو جهت جدید و قدیم را لحاظ کنند، آنجا هم خوب است، اما اینجا خیلی انفع است.

لذا بنده به حضرت آقای نظافت حفظه الله تبریک می‌گویم که خداروشکر کنند که همکارانی دارند و واقعا کمک می‌کنند که من خدمت آنها هم رسیدم و دیدم در انجام کار حالت دغدغه و نشاطی دارند، بسیار کار خوب و نافعی است.

نبى صلّى اللّه عليه و آله فرموده است: «مَنْ سَنَّ سُنَّةً حَسَنَةً كَانَ لَهُ أَجْرُهَا وَ أَجْرُ مَنْ عَمِلَ بِهَا إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ وَ مَنْ سَنَّ سُنَّةً سَيِّئَةً كَانَ عَلَيْهِ وِزْرُهَا وَ وِزْرُ مَنْ عَمِلَ بِهَا إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ» هر کس سنت نیکویی را پایه گذرد هم اجر عملش را می‌برد و هم اجر هر کسی که بر آن سنت عمل کند تا روز قیامت. و هر کس سنت و روش بدی را پایه‌گذاری نماید هم گناه عمل خودش را دارد و هم گناه کسانی که به آن عمل کنند تا روز قیامت.

امیدوارم که اهل خیر از این قافله عقب نمانند؛ به هرحال با این مخارج فعلی احتیاج است که این تکمیل شود و به نفع شیعه و اسلام است و نفع منطقه هم هست. این منطقه حاشیه شهر است و نیاز است در این راه کمک شود که زودتر و بهتر این کار به انجام برسد. توصیه بنده هم این هست که کسانی که می‌توانند کمک کنند این یک سنت حسنه‌ای هست. مشارکت افراد در این عمل، یک کار خداپسندانه‌ای است و ان‌شاءالله مورد رضایت امام زمان (عج) است. امیدوارم کسانی که می‌توانند کمک کنند، کمک کنند.

درهرصورت بنده نظرم بسیار مثبت است و به صورت خواهش از آقایان و آن‌هایی که امکان دارند از نظر مادی و معنوی و تبلیغی تایید کنند, ان‌شاءالله خداوند توفیقات آن‌ها را افزون کند.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}