«توفیق عرشی» و «فرصت خدمت» رمز موفقیت‌ مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)

حجت‎‌الاسلام والمسلمین فاضلی کدکنی استاد حوزه‎ علمیه خراسان، و معتمد دفاتر مراجع معظم تقلید طی بازدیدی از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، حجت‎‌الاسلام والمسلمین فاضلی کدکنی، پس از بازدید از جامعترین پردیس تربیتی جهان تشیع در مشهد، گفت: در سال‎‌های قبل از افراد موثرِ خدمتگزار شنیده بودم که این مجتمع بسیار مهم در جوار علی ابن موسی الرضا (ع) در پایگاه ولایی، تحت عنایت امام هشتم (ع) در حال ساخت و تکمیل است و با وجود چشم طمع دشمنان که با هدف گمراه کردن مردم و پیاده کردن مقاصد شوم خود دست به دست هم داده‌‎اند تا اهداف پلید خود را اجرا کنند؛ در چنین موقعیتی خدا به قلب پاک یک روحانی متدین، دلسوز و آگاه به این مسائل، می‎‌رساند که با همت خود و با دست خالی این آثار گران‎قدر تربیتی، علمی، تبلیغی در جهت معرفی مذهب در رشته‎‌های مختلف علوم دینی، با آن دید وسیع و تجربه کاملی که در مباحث تربیتی دارند اجرا کنند و کمالش در این برنامه‎‌ها محسوس و ملموس است.

این خطیب توانا با تاکید بر اهمیت رسیدگی واقعی از محرومین جامعه اسلامی، اظهار کرد: دعوت می‌‎کنم از همه دل‎سوزان جامعه، آن‎‌هایی که می‌‎توانند در خدمت از دین و دفاع از ولایت و رسیدگی واقعی از محرومین اثرگذار باشند، زمان و ساعتی را صرف بازدید از این مجتمع تربیتی، دینی و ولایی کنند. همچنین از خیرین متدین که دنبال انجام کارهای اساسی و دست‎گیری به مستمندان واقعی‌‎اند دعوت می‌‎کنم تا از نزدیک تشریف بیاورند و بازدید کنند، قطعا این باقیات‌‎الصالحات کم‌‎نظیر بعد از مرگ بهترین برکات را برای آن‎‌ها خواهد داشت.

استاد فاضلی کدکنی خاطرنشان کرد: خداوند به همه خیرین و خدمت‎گزاران در مجتمع حضرت مهدی (عج) جزای خیر بدهد و بر توفیقات آنان بیفزاید و به همه توفیق دهد که در این امر خیر که مورد عنایت حق تعالی است گامی موثر و خدمتی درخور توان بردارند.

ایشان ساخت مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) را «توفیق عرشی» دانست که با استعداد و همت استاد نظافت این فرصت خدمت برای جهان تشیع ایجاد شده است، پس باید شاکر باشیم و نیز خداوند قبول می‎‌کند. دلیل قبولی، نیت و قدم‎‌های خالص خیرین و واقفین است. پیشرفت پروژه با عنایت خداوند و دست امام زمان (عج) و تلاش‎‌های مخلصانه دست‌اندرکاران است.



2A8A9870

2A8A9877


2A8A9837

2A8A9858.jpg111

2A8A9847

2A8A9857


2A8A9865

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}