پویش یک درصد طلایی

با اهداء یک درصد از درآمد ماهانه خود در راه امام زمان (عج) در تربیت صالحان مشارکت کنیم:

معرفی پویش یک درصد طلایی:

هر کدوم از ما برای درآمد ماهانه مون یه برنامه‌ریزی داریم، اما شاید خیلی‌ها توجه نداشته باشن که با یک درصد از درآمدشون می‌تونن چه کارهای بزرگی بکنند و حتی بقیه مال و زندگی شون رو طلایی کنن!

ما در پویش یک درصد طلایی تصمیم گرفتیم تا تنها با هزینه کردن یک درصد از درآمد ماهانه‌ مون برای امام زمان(عج) ایشونو تو مال و زندگی مون شریک کنیم.

قطعاً راه‌های زیادی وجود داره که میشه این هزینه رو به امام زمان(عج) هدیه کرد، اما شاید یکی از بهترین راه‌ها وقف باشه، چون وقف، یک صدقه جاریه است، یعنی شما یک بار خرج می‌کنید، اما اثرش از الان تا ابدیت براتون باقی می‌مونه.

حالا فکر کنید اگه با این یک درصد امام زمانی و وقفی که انجام می‌دید، نسلی از زمینه سازان ظهور تربیت بشند، چقدر عالی میشه؟

با وقف یک درصد از درآمد ماهانه و مشارکت در ساخت مجتمع موقوفه‌ای که به نام امام زمان(عج) در حاشیه شهر مشهد قصد تربیت یک نسل از انسان‌های صالح رو داره، شما هم می‌تونید برای امام زمان طلایی بشید.

چطوری؟

همین الان نیت کن و طلایی شو چطوری؟ عدد 14 رو به شماره 10000024 پیامک کن تا خادمان امام زمان (عج) با شما تماس بگیرند و راه دیگه پر کردن فرم زیر است.

راستی امکان وقف نیابتی با توجه به فضیلت بالای صدقه جاریه و انجام وقف، امکان وقف به نیابت از پدر و مادر و سایر عزیزان درگذشته نیز فراهم است و این عمل خیر حتماً برایشان باقیات‌الصالحات خواهد بود. برای این منظور از قسمت توضیحات استفاده نمایید.

پس همین الان عهد ببند و برای امام زمان طلایی شو

پویش یک درصد طلایی

مشخصات(ضروری)

درصورت وجود هرگونه سوال لطفا در ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره تلفن راهنما:09150529010 و ۳۲۷۳۳۶۳۶-۰۵۱ داخلی‌های 760 الی 740 تماس حاصل نمایید.

محل احداث پروژه و  دفتر ارتباط بــا خیرین:  مشهد، خیابان رسالت 81، مولایی 4، چهارراه سمت راست، مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج).

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}