رویکرد تربیت محوری مجتمع حضرت مهدی (عج)، حرکت مهمی در سطح کشور و جهان تشیع ایجاد کرده است

معاون بسیج سازندگی خراسان رضوی ضمن بازدید از غرفه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)، ترویج «وقف برای تربیت» را از موضوعات مهم و مغفول کشور دانست و گفت: مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در بخش تربیت محوری و ایجاد پردیس تربیتی آموزشی حرکت مهمی در سطح کشور و جهان تشیع ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی(عج)، حسن کاملی معاون بسیج سازندگی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از غرفه مجتمع در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بهاره شمسا با بیان اینکه ترویج فرهنگ وقف مهدوی در بین مردم بسیار لازم است تا وقف و برکات آن در بین مردم فرهنگ‌سازی شود، اظهار کرد: از اثرات وقف، ایجاد، انتقال و استمرار اصل مسئولیت‌های متقابل و همبستگی اجتماعی میان اقشار مختلف مردم در جامعه می‌باشد.

وی افزود: وقف با مشارکت در بخش، تربیت، آموزش، بهداشت و سلامت، شهرسازی و سرمایه‌گذاری در امور عمومی و با انتقال بودجه دولت بر تحکیم و تقویت نظام اسلامی اثر خواهد داشت.

معاون بسیج سازندگی خراسان رضوی، ادامه داد: مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در بخش تربیت محوری و ایجاد پردیس تربیتی آموزشی حرکت مهمی در سطح کشور و جهان تشیع ایجاد کرده است.

کاملی در پایان تصریح کرد: با اقدامات خوب مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در عرصه‌های تربیتی، مردم به وقف و اثرات ماندگار آن علاقمند می‌شوند.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}