بازدید استاد شجاعی از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شجاعی، استاد تربیتی حوزه و دانشگاه و نویسنده ده‌‌ها جلد کتاب، ضمن بازدید از کلان پروژه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، استاد شجاعی در این دیدار، با تایید نظام تربیتی آموزشی مجتمع و مدارس علمیه حضرت مهدی (ع)، عنوان کرد: در این عالم هیچ چیز تصادفی نیست، همه تقدیر الهی است که مجتمع در این منطقه جغرافیایی قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت: ما در حال حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم و در این نظم نوین جهانی لازم است نگاه تمدنی داشته باشیم؛ لذا نگاه تمدن‌ساز مجتمع حضرت مهدی (عج) مورد توجه است و با ایجاد بانک‌های اطلاعاتی و بهره‌مندی از تجربیات کشورهای منطقه، می‌توان مجموعه‌ای در طراز تمدن اسلامی ایجاد نمود.

رئیس مؤسسۀ منتظران منجی، سپس افزود: محتوای تولیدی در عرصه‌های تربیتی و آموزشی هم باید مبتنی بر نگاه تمدنی باشد، حتی نیاز است در عرصه معماری نیم‌نگاهی به عرصه‌های تمدنی داشته باشیم.

استاد شجاعی در پایان اظهار کرد: مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) آبروی تمدن اسلامی، جمهوری اسلامی است و با گره‌خوردن با نام مبارک امام زمان (عج) هر فرد و مجموعه‌ای که کاری می‌تواند در جهت تکمیل و توسعه آن بردارد، انجام دهد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار استاد نظافت و دکتر حدادیان به ارائه نکاتی پرداختند.

شایان ذکر است، استاد شجاعی در پایان جلسه با حضور در جمع طلاب مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) با موضوع «طلبه طراز تمدنی» به سخنرانی پرداخت.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}