بازدید رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا (ع) از مجتمع حضرت مهدی (عج)

جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا (ع) و فرماندهان نواحی بسیج مشهد با حضور در مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) و اطلاع از جزئیات این کلان پروژه تربیتی در حاشیه شهر مشهد، با حجت‌الاسلام والمسلمین استاد نظافت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، در این نشست صمیمی استاد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ضمن تبیین رویکرد علمی-آموزشی و تربیتی مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) و موسسات وابسته؛ به رویکرد تربیت‌محوری در مقابل آموزش‌محوری در جهت تربیت نسلی پیشرو در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین باقری (رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه در امام رضا (ع))، سرهنگ اصلی (معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع))، برخی از فرماندهان اقشار، فرماندهان نواحی بسیج مشهد، معاون تعلیم و تربیت استان به همراه مسئولین تعلیم و تربیت نواحی بسیج مشهد به ارائه سخنانی پرداختند.

«لزوم تربیت و کادرسازی برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی»، «نقش حوزه علمیه و سپاه در جهت پیشرفت و تعالی اهداف» و «تعامل دوجانبه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) و سپاه خراسان» از جمله محورهای گفتگوی این دیدار بود.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}