بازدید حاج احمد واعظی از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)

ذاکر اهل بیت (ع) حاج احمد واعظی، رئیس کانون مداحان کشور ضمن بازدید از کلان پروژه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در روند پیشرفت این پروژه بزرگ قرار گرفت و با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، حاج احمد واعظی، در ابتدا اظهار کرد: مرتفع‌سازی و اقناع‌سازی نیازهای روز جامعه و مردم، بسیار کار مناسب و به جایی است که مجتمع حضرت مهدی (عج) در راستای برنامه‌های ارزشمند خود قرار داده است.

رئیس کانون مداحان کشور با بیان ضرورت توجه به مسائل ریشه‌ای تربیت در دوران کودکی و جوانی گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای جامعه ما مهد کودک فعال است و با کار ریشه‌ای و مدیریت، مسائل و معضلات تربیتی را حل نمود.

این ذاکر اهل بیت (ع) با اشاره به اهمیت مسائل تربیتی ابراز داشت: یکی از آسیب‌های فضای آموزشی روند ثابت، بدون در نظر گرفتن استعداد دانش‌آموزان در کلا‌س‌های درس است و فقدان استعداد‌یابی یک آسیب جدی است که در مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) علاوه بر ریشه‌یابی و به نحو صحیح خود در حال اجرا است

واعظی با بیان اینکه این اندیشه و تفکر می‌تواند از حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) به سایر حوزه‌های علمیه تسری پیدا کند خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه تمدنی در مسائل تربیتی بهتر است در مقاطع ابتدایی و راهنمایی مکالمه زبان عربی و انگلیسی به صورت جدی‌تر و در کنار گسترش این ایده‌ی‌ مترقی انسان‌های موفقی را تربیت کند.

شایان ذکر است در پایان این دیدار، حاج احمد واعظی در جمع طلاب شعبه سه مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) به مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی پرداخت.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}