بازدید مدیران صدا و سیما از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)

جمعی از مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن بازدید از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت حضرت مهدی (عج) با حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محمدجواد نظافت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، استاد نظافت در این دیدار ضمن بیان تاریخچه مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) و موسسات آن، در خصوص فعالیت این مجتمع گفت: مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) به‌عنوان جامع‌ترین پردیس تربیتی آموزشی جهان تشیع به وسعت ۵ هکتار با بخش‌های مختلف در حال ساخت است و احداث آن برپایه وقف برای تربیت در حاشیه شهر می‌تواند منشاء ارائه خدمات فرهنگی عمیق و ماندگار باشد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی هم در این بازدید با بیان اینکه طرح و برنامه‌های این مجتمع فرهنگی باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد گفت: مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) یکی از مصادیق دستاورد‌های معنوی و فرهنگی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس است.

محسن نصرپور افزود: رویکرد تربیت محوری به جای آموزش محوری و ارتباط مجتمع با مردم منطقه به ویژه جوانان و نوجوانان و توجه به نیاز‌های محلی و تلاش برای رفع آن ضروری است که الحمدالله  مسئولان این مجتمع عظیم به این مهم اهتمام دارند.

گفتنی است، در این جلسه که مهدی شریفی (معاون سیما)، حبیب شهسوارپور (معاون صدا)، محمود زنده‌دل (معاون فضای مجازی)، هادی افشار صفوی (مدیر رادیو زیارت) و دیگر مدیران حضور داشتند؛ به تبادل نظر پیرامون ظرفیت‌های رسانه‌ای و برون‌دادهای علمی-آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مجتمع حضرت مهدی (عج) در رسانه‌های فراگیر پرداختند.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}