بررسی مشکلات مردم در مجتمع حضرت مهدی (عج)

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنعلی اخلاقی امیری، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) با حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محمدجواد نظافت دیدار و طی جلسه‌ای با حضور مسئولان شهری مشکلات مردم منطقه 3 را بررسی نمود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، در ابتدای جلسه استاد نظافت با بیان اینکه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) افتخار شهر مشهد است و برای همه الهام بخش خواهد بود، برخی مشکلات این منطقه را زیبنده ندانست و تاکید نمود مسئولان مربوطه برای رفع آن باید چاره‌اندیشی و اقدام فوری کنند.

ایشان تصریح کرد: مجتمع حضرت مهدی (عج) و موسسات وابسته به آن، با نگاه به اجتماع فعالیت‌ می‌کنند و سعی دارد مشکلات مهم منطقه را با مسئولان درمیان بگذارد تا خدمات شایسته‌ و درخور شأن مردم ارائه شود.

استاد نظافت ضمن برشمردن برخی مشکلات نظیر: ترافیک رسالت 81، افزایش اتوبوس‌های شهری با جانمایی جدید ایستگاه‌ها، بوی نامطبوع مسیل کال آب، وجود سگ‌های ولگرد، دام‌داری‌های غیرمجاز و تأمین برق برخی ساختمان‌ها و تأمین امنیت منطقه، گفت: همه باید باید سعی کنیم سنت‌های خوب پایه‌گذاری شود و آن را نشر دهیم.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین اخلاقی ضمن بیان نکاتی، از مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه خواست نظر تخصصی خود را در مورد آب و فضلاب منطقه بیان کنند و در نهایت مقرر شد با پیگیری ویژه تا 10روز دیگر گزارش مکتوبی از وضعیت کال آب به دفتر نمایندگی مجلس شورای اسلامی ارسال گردد.

در این جلسه معاون اجرایی شهرداری منطقه 3، رئیس خدمات شهری منطقه 3، معاونت خدمات شهری شهرداری، رئیس اداره منابع آبی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده دادستانی، آبفا و نماینده مدیر فنی آبفا مشهد حضور داشتند و به بیان نظراتی در این زمینه پرداختند.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}