مجتمع حضرت مهدی(عج) مکمل امنیت سخت در حاشیه شهر مشهد است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رامیار، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی و هیات همراه در هفته نیروی انتظامی ضمن بازدید از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) با حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج)، در این جلسه که حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مشهد مقدس و حجج‌اسلام والمسلمین ناجی رئیس آموزش و دشتبان رئیس امور روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین استاد نظافت ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و شهدای مدافع امنیت کشور و یاد شهید عزیز مقاومت سیدحسن نصرالله، بر اهمیت نظم و نظام در جامعه اسلامی تاکید کرد

استاد ضمن  اشاره به نقش آفرینی مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) در تامین امنیت فرهنگی حاشیه شهر مشهد، خاطرنشان کرد: این مجموعه تربیتی-فرهنگی در حقیقت مکمل امنیت سخت است، و با شروع به فعالیت برکاتی زیادی برای منطقه حاصل شد و به نظر می‌رسد هماهنگی بین مجتمع حضرت مهدی (عج) و نیروی انتظامی در جهت امنیت و حفاظت امنیتی و فرهنگی از ضرورت‌های لازم شمرده می‌شود.

نگاه‌های تربیتی استاد نظافت ستودنی است
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین رامیار ضمن اشاره به شهرت مجتمع حضرت مهدی (عج)، ابراز نمود: الحمدالله مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) خوش آوازه است و در جمع مردم و دوستان شهرت خوبی پیدا کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: ان‌شاءلله و به حول قوه الهی خروجی‌های مدرسه حضرت مهدی (عج) را خواهیم دید، تربیت شدگان اینجا ان‌شاءالله جز سربازان خوب حضرت ولی عصر خواهند بود.

وی با اشاره به نگاه تربیتی استاد نظافت در مسائل تربیتی گفت: یقین دارم اینجا در راستای نگاه تربیتی مقام معظم رهبری است و این پردیس در حال ساخت که بزرگترین مرکز تربیتی در جهان تشیع خواهد شد و ما هم آمادگی داریم در هر کجا نیاز هست و به هر نحوی که صلاح باشد کمک می‌کنیم.

رامیار ضمن آمادگی برای کمک به مجموعه حضرت مهدی (عج) گفت: نگاه‌های تربیتی حجت‌الاسلام والمسلمین نظافت ستودنی است و یقین هم دارم خروجی‌های خوبی خواهد داشت و آمادگی داریم با دستورات ایشان در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام کمک کنیم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رامیار در جمع طلاب شعبه یک مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) حاضر شد و درباره شهادت سیدحسن نصرالله، شهدای امنیت و شهدای مرزی، نقش روحانیت در پشتیبانی نیروی انتظامی سخنانی را بیان کرد.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}