کاری که نیروسازی کند باید در اولویت باشد/ معلم داریم ولی مربی کم داریم

به گزارش روابط عمومی مجتمع حضرت مهدی (عج)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس طی بازدیدی از مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با تقدیر و تمجید از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته جهت ساخت و تکمیل پروژه جامع‌ترین پردیس تربیتی جهان تشیع در شهر مشهد، گفت: ما استاد نظافت را به صراحت لهجه می‌شناسیم و مشتاق و آماده هستیم از نظرات و تجربیات ایشان در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مسائل تربیتی بهره‌مند باشیم تا بخشی از مشکلات استان هرمزگان را برطرف و لوازم رشد و تعالی انسان‌ معاصر را فراهم سازیم.

وی با تشریح وضعیت مذهبی و فرهنگی استان هرمزگان، به تبیین برخی فعالیت‌های صورت گرفته اشاره داشت و نسبت به طرح توسعه مسجد جامع شهر بندرعباس، ساختمان حوزه علمیه و ساختمان مدارس وابسته آموزش و پرورش و نیز سامان‌دهی مساجد، توضیحاتی بیان داشت و در نهایت یادآور شد: دو پروژه «زائر سرا» و «اردوگاه آموزشی» استان هرمزگان در شهر مشهد کلید خورده است و تا سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم از سرمایه معنوی استاد نظافت بیشتر استفاده نماییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز در سخنانی اظهار کرد: ما در حوزه‌های آموزشی و تربیتی معلم داریم ولی مربی کم داریم، کسی که به دیگران رشد دهد و انگیزه‌بخش باشد، لذا اساتید باید روحیه تربیتی داشته تا در جوامع مؤثر واقع شوند.

رئیس مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) افزود: لازم است کاری که نیروسازی کند را در اولویت قرار دهید و معلمان و طلاب در این موضوع جایگاه بالایی دارند، چرا که روحانیت باید محبوب دل‌ها باشند تا مردم به سخنان او گوش فرا دهند.

لازم به ذکر است، امام جمعه بندرعباس در ابتدای این دیدار از جزئیات ساخت و برنامه‌های محتوایی کلان پروژه مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عج) مطلع شد. 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}