💠برگزاری گردهمایی سالانه مجموعه مدارس نسل آفتاب و آیین تکریم مقام والای معلم

💠برگزاری گردهمایی سالانه مجموعه مدارس نسل آفتاب و آیین تکریم مقام والای معلم


شب گذشته گردهمایی سالانه مجموعه مدارس نسل آفتاب و آیین تکریم مقام والای معلم با حضور معلمان، مربیان و همکاران این مدارس و میهمانان ویژه این مراسم گرامی برگزار گردید.

این گردهمایی با حضور و سخنرانی استاد نظافت ریاست مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) و آقای شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

استاد نظافت با اشاره به ارزش بالای علم و تعلیم و تربیت در دین اسلام، به جایگاه والای معلم اشاره کردند. ایشان تلاش و مجاهدت معلم را مایه بالا رفتن درجه او نزد خداوند دانستند و اضافه کردند جایگاه‌ واقعی انسانها در قیامت مشخص می‌شود که از ویژگی‌های قیامت در قرآن بالا برنده و پایین آورنده است.
ایشان با اشاره به نقش همسران معلمان در نقش آفرینی عاشقانه آنان در تربیت دانش‌آموزان، آنان را شریک اجر والای معلم دانستند.

آقای شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان سختی کار تربیت، به نیاز آموزش و پرورش به کمک و همراهی همه توانمندان در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کردند.
و تلاش مجموعه مدارس نسل آفتاب را تلاشی پیشران در عرصه تعلیم و تربیت دانستند و اظهار امیدواری کردند که این حرکت به تولید الگو منتهی شود.

در پایان این مراسم از معلمان و مربیان گرامی تقدیر شد.

🔰 مجموعه مدارس نسل آفتاب

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}